دوست شهید من محمدحسین محمدخانی
09
مارس

دوست شهید من، شهید محمدحسین محمدخانی

(حاج عمار) فرمانده نام آور تیپ هجومی سیدالشهداع

شهیدمحمدحسین محمدخانی

از راست، نفر اول، مدافع حرم شهید «سعید سیاح طاهری»، نفر سوم، «محمدحسین محمدخانی»،
نفر چهارم، «شهید حاج حسین همدانی»، نفر اول از چپ، شهید «قدیر سرلک»
شهید محمدحسین محمدخانی از فعالان بسیج دانشجویی بود،

«محمد حسین محمدخانی» ۹ تیرماه ۱۳۶۴ شمسی در «تهران» متولد شده است. وی سال های دانش‌جویی خود را در رشته‌ی «مهندسی عمران» در «یزد» سپری کرد و از فعالان بسیج دانشجویی بود.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج دانشجویی ؛ «شهید محمدحسین محمدخانی» اصالتی یزدی دارد اما به تاریخ ۹ تیرماه ۱۳۶۴ شمسی در «تهران» متولد شده است. وی سال های دانش‌جویی خود را در رشته‌ی «مهندسی عمران» در «یزد» سپری کرد و از فعالان بسیج دانشجویی بود.«محمدحسین» مدتی قبل، داوطلبانه به یگان های مدافع حرم بانوی مقاومت در «سوریه» ملحق شد و سرانجام به تاریخ ۱۶ آبان ۱۳۹۴ شمسی، طی نبرد با «مزدوران سعودی» و «پیروان اسلام آمریکایی»، در «عملیات محرم»،  خلعت شهادت پوشید.

«شهید محمدحسین محمدخانی»، در قطعه ی ۵۳ بهشت زهرا(ردیف ۸۷؛ شماره ۱۷»، در جوار مزارِ عموی خود «شهید ولی الله محمدخانی» که از شهدای سال های دفاع مقدس است، تا روز ظهور مولایش به امانت سپرده شد.

«ولی الله محمدخانی» به تاریخ ۷ اسفند ۱۳۶۴ شمسی، در «عملیات والفجر۸» بال در بال ملائک گشود و پیکرش پس از ۱۳ سال تفحص شده و به میهن اسلامی بازگشت.

جوانی از نسلِ دومِ انقلاب اسلامی که حقِ «حضرت روح الله» را با خون خویش ادا کرد. امید که شفاعت این مدافعِ حرمِ بانوی مقاومت، حضرت زینب کبری(سلام الله علیها)، در روز حشر، شامل حال‌مان گردد. ان شاءالله

روحمان با یادش شاد
هدیه به ارواح بلندپروازش صلوات
اللهم صل علی محمدو آل محمد و عجل فرجهم