طراحی سایت شرکت های بازرگانی

*تمامی قالب سایتهای این بخش با همکاری tvtd.irمیباشد و شامل هزینه لایسنس برای هر دامنه می باشد.

*تمامی وب سایت های شرکتی ارائه شده در این بخش میتواند بصورت همکاری با شرکت وبیم باشد.

طراحی سایت شرکت بازرگانی

میخواهید برای شرکت خودتان به راحتی بدون دانش فنی زیاد یک سایت با وردپرس راه اندازی نمایید یا طراح وب هستید و میخواهید برای مشتریان خود از قبیل شرکت های تجاری ، مهندسی ، پزشکی ، واردات و صادرات ، سازمانی ، حقوقی و وکالت ، عکاسی ، معماری ، مذهبی ، شخصی ، آرایشی و زیبای ، آژانس های مسافرتی ، رستوران ، دکوراسیون ، صنایع دستی ، جواهرات و هزاران صنف مختلف طراحی وب سایت نمایید ، برایتان پشتیبانی ، آموزش و تحویل سایت یکی از مهمترین دغدغه های شماست ، قالب ارگ بهترین پیشنهاد برای شماست.

این قالب به صورت اختصاصی طراحی گردیده و ترجمه شده و یا کپی شده از شرکت های خارجی نیست و به همین خاطر کاربران دچار مشکلات آپدیت قالب های خارجی نیستند. همچنین پنل مدیریت کاملا فارسی و بسیار راحت این قالب لذت مدیریت یک سایت را به شما خواهد داد.
شما در پنل مدیریت این قالب با ابزارهای پیچیده قالب ها و پوسته های خارجی وردپرس روبرو نخواهید شد. این دست طراحی سایت شرکت های بازرگانی و تجاری را بسیار باز می گذارد تا از این قالب برای مشتریان خود استفاده نمایند و با آموزش نهایت نیم ساعته مدیریت سایت را با سادگی به مشتریان خود بسپارند.