نمونه وب سایت با وردپرس با طراحی اختصاصی

نمونه وب سایت با وردپرس با طراحی اختصاصی              به نام خدا

در طراحی وب سایت های فوق از برنامه های مدیریت محتواcms های وردپرس و برنامه نویسی asp و html استفاده شده است.(نمونه وب سایت با وردپرس | طراحی اختصاصی)

نمونه کارهای آمده در بالا به شرح زیر برنامه نویسی شده اند: |نمونه وب سایت با وردپرس با طراحی اختصاصی |

وب سایت civilpr.ir با وردپرس پیاده سازی شده است و قالب واکنش گرا + طراحی اختصاصی دارد. در این وب سایت مهندسین عمران می خواهند نمونه پروژه های انجام شده خود را به نمایش بگذارند بعلاوه اینکه از طریق وب سایت سفارش انجام پروژه را دریافت دارند.

جهت سفارش سایتی مانند civilpr.ir کوتاه ترین راه ارتباط  تماس تلفنی ۶۶۷۳۹۴۵۱ تماس از ۹صبح الی ۱۲ ظهر و در باقی ساعات ارتباط از طریق تلگرام به شماره ۰۹۲۱۲۷۵۱۶۹۱ میباشد.

وب سایت وفروشگاه اینترنتی jandark.ir با فروشگاه ساز “اپن کارت” راه اندازی شده است. قالب فروشگاهی واکنش گرا + طراحی اختصاصی از دیگر جزئیات آن می باشد.

شرکت ایده سازان صبا sabalight.com در زیمنه تولید پروژکتورهای led فعال بوده و تنوع محصولات بالایی دارد که برای تهیه اسلایدر آن همکاری انجام شده است.

نمونه کارهای انجام گرفته هرکدام از این شرکت ها می تواند بوسیله عکس و گرافیک در اسلایدر های آن به نمایش در آید.

نمونه وب سایت با وردپرس با طراحی اختصاصی

جهت بررسی هزینه ثبت دامنه و هاست از طریق “ارزیابی آنلاین هاست و دامنه” اقدام نمایید.

نکته مهم: برنامه مدیریت محتوا یا همان cms خود به تنهایی زیبایی و جلوه ای ندارد(کافیست یکبار آنرا نصب نمایید)، پس از بالا آمدن وب سایت متوجه خواهید شد که زیبایی وکارایی وب سایت بستگی به خودتان دارد. با کار کردن روی گرافیک سایت و هم چنین نصب و راندازی افزونه ها و پلاگین ها از یک سو و همچنین بکاربردن ابزارک های کاربردی از سوی دیگر می توانید سایتی زیبا و کارآمد داشته باشید.  نمونه وب سایت با وردپرس با طراحی اختصاصی