سئو seo

عملیات سئو seo وب سایت / مراحل و برنامه

در صورتی که قصد دارید عملیات سئو و بهینه سازی وب سایت خود را به صورت جدی شروع نمایید و قصد دارید بدانید که نحوه و مراحل عملیات سئو seo وب سایت توسط این شرکت به چه صورت است این مقاله را مطالعه نمایید.

سئو seo به مجموعه عملیاتی گفته می شود که طی آن رتبه وب سایت در موتورهای جستجو ارتقاء می یابد و وب سایت برای کلمات کلیدی مرتبط در صفحه اول گوگل نمایش داده می شود.

پس از عقد قرار داد سئو seo با گروه طراحی ایده، کارشناسان مربوطه اقدام به بررسی دامنه، هاستینگ، بک لینک ها و محتوای وب سایت می نماید.

پس از بررسی دامنه و هاستینگ در صورتی که نیاز به تغییر بود به شرکت کارفرما اطلاع داده می شود تا در صورت نیاز تغییرات لازم انجام گردد. پس از بررسی دامنه و هاستینگ نوبت به بررسی خود وب سایت می رسد.

در این مرحبه کلیه صفحات وب سایت چک می شود تا وضعیت وب سایت برای سئو کار مشخص شود. پس از بررسی خود وب سایت نوبت به بررسی بک لینک های آن فرا می رسد. بررسی بک لینک های وب سایت با نرم افزارهای مختلفی نظیر Google Webmaster Tools انجام می گردد.

پس از انجام بررسی و تحقیقات لازم بر روی وب سایت عملیات سئو seo آغاز می گردد که این عملیات شامل دو بخش اصلی می باشد.

هدف اول: موتورهای جستجو و بهینه سازی

در این مرحله از عملیات سئو seo کلیه عیوب سئو seo وب سایت رفع می گردد و وب سایت برای جستجوی بهتر در موتورها آماده سازی می گردد. این رفع عیب شامل رفع کدنویسی صفحات، بهینه سازی آدرس دهی صفحات وب سایت، افزایش سرعت وب سایت، افزایش امنیت سایت و سایر موارد بهینه سازی وب سایت می باشد.

در این مرحله ممکن است گروه طراحی ایده برای نتیجه بهتر در کار به مشتری خود پیشنهاداتی از بابت ارتقاء وب سایت بدهد به عنوان مثال نسخه موبایلی وب سایت/ یا یکی از فاکتورهای رنک دهی جدید موتورهای جستجو /پیشنهاد دهد.هر چه عملیات بهینه سازی وب سایت با دقت بیشتری انجام گردد در نتیجه عملیات سئو seo نتیجه بسیار بیشتری بدست خواهد آمد.

هدف دوم: بک لینک سازی

پس از انجام بهینه سازی وب سایت عملیات بک لینک سازی برای وب سایت آغاز می گردد که بسته به کلمه کلیدی ممکن است از ۳۰ الی ۹۰ روز کاری به طول انجامد. بک لینک سازی توسط اپراتورهای بک لینک سازی انجام می گردد و وب سایت می بایست از محتوای کافی برای این عملیات برخوردار باشد. هر چه وب سایت محتوای با کیفیت تر و بهتری داشته باشد نیاز به عملیات بک لینک سازی کمتری برای وب سایت می باشد. بک لینک سازی به عملیات قرار دادن لینک وب سایت در سایت های دیگر اطلاق می گردد که در صورتی که این عملیات به روش درستی انجام گردد رتبه وب سایت را در موتورهای جستجو بالا خواهد آورد و در صورتی که این عملیات به اشتباه انجام گردد رتبه وب سایت در موتورهای جستجو پایین خواهد آمد و در نتیجه بهتر است عملیات بک لینک سازی وب سایت خود را زیر نظر متخصص سئو seo و بهینه سازی وب سایت انجام دهید.

حین عملیات بک لینک سازی وب سایت روزانه توسط کارشناس شرکت بررسی می گردد تا در صورت وجود مشکل مورد سریعا برطرف گردد.

عملیات مستمر سئو seo

پس از آنکه وب سایت صفحه اول گوگل آمد عملیات نگهداری و افزایش رتبه وب سایت را می توانید آغاز نمایید. البته عملیات نگهداری رتبه وب سایت در موتورهای جستجو توسط مدیر وب سایت و کارفرما نیز قابل انجام می باشد و کارفرما می توانید دستورالعمل های نگهداری وب سایت صفحه اول گوگل را از گروه طراحی ایده به صورت رایگان آموزش ببیند و یا نگهداری و افزایش رتبه وب سایت خود را به کارشناسان گروه طراحی ایده واگذار نماید.

حین انجام بهینه سازی برای وب سایت درج مطالب جدید در زمینه فعالیت در وب سایت الزامی می باشد و در سایت می بایست به صورت چرخه ای مطالب جدید بارگذاری گردد تا وب سایت از نظر موتورهای جستجو وب سایت فعالی به شمار آید.

متد ها و روش ها : کوتاه کننده‌ لینک یا Link Shortener / حساب ادسنس گوگل / رتبه الکسا  / Link Bait / تاثیر bold کردن / دروغ های بزرگ مانع سئو / الگوریتم های گوگل / گواهینامه SSL  / روش های Google sitelink /  الگوریتم Real-Time Factors  /

گذشته وب سایت تاثیر بسیاری در روند بهینه سازی وب سایت دارد و در صورتی که قبل تر از روش های نادرست برای بالا آوردن رتبه وب سایت استفاده شده باشد نتیجه عملیات سئو موج سئو دیرتر از حد معمول خواهد بود. سایت های قدیمی تر معمولا سریعتر در موتورهای جستجو رنک می گیرند و سایت های جدیدتر معمولا به کندی بالا می آیند.

رسم نمودار ترکیبی در اکسل Excel (بصورت تصویری و گام به گام)

رسم نمودار ترکیبی در اکسل Excel  (بصورت تصویری و گام به گام)

جهت رسم نمودار ترکیبی در اکسل Excel مراحل زیر را انجام میدهیم

نمودار ترکیبی یا اصطلاحا رسم چند نمودار در یک نمودار (رسم نمودار مقایسه ای، نمودار ترکیبی در اکسل Excel )

رسم نمودارهای ترکیبی در اکسل Excel | آموزش کاربردی اکسل Excel | آموزش پروژه محور اکسل Excel   

می خواهیم مطابق شکل وضعیت معاملات ورق نورد گرم B در بورس کالا را طی ماه های ۶ سال ۹۶ الی ۲ سال ۹۷ نمایش دهیم. (نمودار ترکیبی در اکسل Excel)

میزان عرضه و تقاضا و حجم معاملات ورق گرم بصورت ستونی با هم مقایسه می شوند و میزان قیمت پایه و قیمت پایانی هم با هم مقایسه می  شوند، اما نکته مهم تلاقی ۲ مدل از نمودار در تاریخ های مشابه است. یهنی میخواهیم در یک تاریخ به مقایسه بپردازیم که میزان عرضه و تقاضا و معامله به چه میزان بوده است و مهمتر آنکه درهمان تاریخ قیمت چایه و قیمت پایانی چه تفاوتی با هم داشته است.

همانطور که در دوره های اکسل مقدماتی آموزش داده شده است، یکی از معروف ترین و پرکاربردترین نمودارهای ترکیبی نمودار ستونی و خطی است که موضوع صحبت ما در اینجا نیست و ترکیب نمودارها موضوع صحبت در این بخش است.

 

گام اول: چینش داده ها

برای رسم این نمودار داده ها مطابق شکل زیر دربرگه ی اکسل Excel ثبت میشوند:

آموزش رسم نمودار در اکسل Excel نموددار های ترکیبی

 

 

 

 

 

 

 

گام دوم: رسم نمودار ستونی

در این مرحله محدوده ی داده ها رو انتخاب کرده و از تب Insert و از قسمت نمودارها، نمودار Clustered Column رو انتخاب میکنیم.آموزش کاربردی و پروژه محور اکسل Excel

 

 

 

 

گام سوم، تغییر نوع نمودار داده های قیمت پایه و قیمت پایانی

برای تغییر نوع نمودار ستونی، روی یکی از ستون های مربوطه کلیک میکنیم.(نمودار ترکیبی در اکسل Excel)

و از مسیر Design/ Change Chart Type و طبق شکل زیر ، نوع نمودارهای قیمت را به خطی تغییر میدهیم.رسم نمودارهای ترکیبی در اکسل Excel

 

 

 

در مرحله آخر هم با زدن تیک تنظیمات مربوط به ایجاد محور عمودی دوم برای نمودار به این شکل میرسیم.(اعداد دو بخش ازنمودار باید روی ۲ستون جداگانه تحلیل شوند.)رسم نمودار های ترکیبی در اکسل Excel

 

 

 

 

 

 

 

درآخرگرافیک نمودار و تنظیمات مربوط به اجزای نمودار مثل Lable, gridlines  و …. نمودار مورد نظر بدست میاد.

با طی این ۴ گام میتونید چند نمودار در یک نمودار رسم کنید.

نکته:روش استاندارد اعداد فارسی در اکسل

کافیست که کد زیر را که برای نمایش اعداد فارسی است را در این قسمت وارد نمایید:

[$-۳۰۲۰۴۲۹]۰

در آموزش بعدی، با نحوه رسم نوع دیگری از نمودارهای ترکیبی آشنا میشید که یکی از کاربردهاش برای نمایش حداکثر و حداقل یک شاخص هست.

طراحی سایت فروشگاهی

طراحی سایت فروشگاهی

از فروشگاه خود چه انتظاراتی دارید؟

گروه طراحی ایده با بررسی جامع در امکانات و ویژگی های فروشگاه های اینترنتی به روز، اقدام به فروش نموده است و از هرگونه پیشنهادی در جهت بالابردن کارایی و زیبایی محصولات فروشگاهی خود استقبال می کند.

ویژگی های منحصر به فرد فروشگاه اینترنتی ما در مقایسه با فروشگاه های فیزیکی بسیار زیاد است که در ادامه با آن آشنا می شوید. این ویژگی ها در اکثر فروشگاه های اینترنتی همچون دیجی کالا، بامیلو ، شیکسون، مدیسه و … مشترک می باشد.

(مشاهده فروشگاه با هماهنگی و بصورت حضوری امکان پذیر می باشد)

از جمله نکات قوت سایت فروشگاهی ما میتوان به سادگی در تنظیمات سایت و آسان بودن مدیریت این پوسته کاملا حرفه ای را نام برد. تلاش کردیم اکثر اجزای قالب از قسمت تنظیمات قالب قابل مدیریت ، فعال و غیر فعال و تنظیم باشد و نیازی به افزونه های جانبی پیچیده و یا کانفیگ های پیچیده خاص نمی باشد.

-لیست قیمت محصولات با جزییات به همراه امکان مقایسه با تصاویر محصولات

-حراج های فصلی! غرفه حراج یک امکان کاملا جدید و کاملا جذاب در سایت فروشگاهی وردپرس ما با نام تجاری ریما میباشد که با تفکیک درصدی تخفیف های موجود در فروشگاه خریداران را به صورت فوق العاده ای به خود جذب خواهد کرد.

-پنل پیشنهاد شگفت انگیز

-همخوانی با درگاه پرداخت بانک ملت


لیست امکانات سایت و قالب فروشگاهی ما با نام تجاری “هیژا” :

۱- سازگار با وردپرس نسخه ۴.۷.۲
۲- سازگار با ووکامرس نسخه ۲.۶.۱۴
۳- دارای کنترل پنل کاملا حرفه ای و فارسی
۴- ۱۰۰ درصد ریسپانسیو و واکنشگرا
۵- امکان تعریف فاوآیکون دلخواه برای قالب
۶- امکان درج لوگو دلخواه
۷- امکان تغییر پترن پس زمینه
۸- امکان تعریف منوی بالا به صورت دستی(همراه با آیکن دلخواه) و فهرست وار
۹- قابلیت ایجاد منوی معمولی
۱۰- قابلیت ایجاد مگا منو بصورت کاملا اختصاصی
۱۱- قابلیت نمایش منوی معمولی و مگا منو به دو صورت کامل و باکس
۱۲- قابلیت هاور منو
۱۳- امکان تغییر وضعیت منو به حالت چسبان و معمولی
۱۴- قابلیت تغییر ریبون محصولات به صورت درصد تخفیف ، کلمه حراج
۱۵- قابلیت غیر فعال نمودن ریبون های تخفیف
۱۶- امکان اضافه کردن محصولات به لیست علایق
۱۷- امکان فعال و غیر فعال نمودن وضعیت دکمه علاقه مندی و سنجش
۱۸- قابلیت تنظیم اطلاعات تماس در هدر و تغییر لوگو
۱۹- امکان انتخاب برگه دلخواه جهت ورود و ثبت نام کاربران و پروفایل کاربری
۲۰- دارای سه حالت جستجوی کاملا پیشرفته
۲۱- امکان فعال و غیرفعال کردن نمایش محصولات متغیر در لیست قیمت
۲۲- امکان فعال و غیرفعال کردن نمایش محصولات متغیر در غرفه حراج
۲۳- قابلیت تعریف پاپ آپ به صورت تصویر دلخواه و یا خبرنامه و امکان غیر فعال نمودن آن
۲۴- دارای قسمتی برای درج کدهای سفارشی توسط شما
۲۵- قابلیت تعیین ۵ ساختار مختلف برای صفحه نخست بصورت کاملا ویژه و اختصاصی
۲۶- امکان تغییر ساختار صفحه اصلی به ساختار ابزارکی
۲۷- امکان فعال و غیر فعال کردن دکمه افزودن به سبد خرید در صفحه اصلی
۲۸- پشتیبانی از بخش اسلایدر بصورت کاملا پیشرفته با سه سبک متفاوت و چهار نوع برای تنظیم محتوای نمایش با امکان فعال / غیرفعال کردن اسلایدر
۲۹- قابلیت درج تبلیغات عریض بصورت بنر و کد با امکان فعال/ غیرفعال کردن
۳۰- امکان درج بنر در صفحه نخست
۳۱- مدیریت کاملا حرفه ای و اختصاصی بنر های تبلیغاتی در بخش های مختلف قالب
۳۲- قابلیت تعریف ویژگی های سرویس همراه با درج آیکن دلخواه
۳۳- دارای پنل حرفه ای پیشنهاد شگفت انگیز
۳۴- امکان تعریف غرفه حراج با قابلیت دسته بندی محصولات بر اساس درصد حراج
۳۵- قابلیت تعریف بنر های مختلف در بین غرفه ها
۳۶- دارای سه پنل غرفه جدیدترین، پرفروش ترین، پربازدیدترین با امکان غیرفعال کردن
۳۷- دارای ۵ پنل غرفه سفارشی با امکان غیرفعال کردن هر کدام
۳۸- امکان نمایش لیست قیمت ها در صفحه نخست به همراه سفارشی سازی فیلدهای قابل نمایش
۳۹- امکان سفارشی سازی فیلدهای قابل نمایش در برگه لیست قیمت
۴۰- دارای امکان سفارشی کردن نمایش ویدیوها
۴۱- دارای کریوسل برای نمایش برندها بصورت نامحدود
۴۲- دارای بنر اسلایدر در پایین سایت
۴۳- نمایش سبد خرید
۴۴- امکان نمایش آخرین مطالب وبلاگ بصورت کریوسل
۴۵- قابلیت نمایش بانک ها بصورت کریوسل با امکان غیرفعال کردن پنل
۴۶- دارای سه نوع ساختار صفحه محصول
۴۷- امکان فعال و غیر فعال کردن ابزارک در برگه ها
۴۸- دارای شمارنده معکوس برای شروع حراج
۴۹- قابلیت محدودسازی مدت زمان فروش فوق العاده
۵۰- پشتیبانی از نامحدود رنگ به دلخواه مدیر سایت
۵۱- امکان شخصی سازی و مدیریت محتوای برگه ۴۰۴
۵۲- قابلیت تنظیم برگه تماس با ما همراه با درج مختصات موقعیت جغرافیایی
۵۳- دارای بخشی جهت درج کد گوگل آنالیزر در تنظیمات
۵۴- امکان تغییر تصویر بالای فوتر و غیر فعال کردن آن بخش
۵۵- قابلیت درج لینک های پیشنهادی با انتخاب آیکن دلخواه در بخش فوتر و امکان غیر فعال کردن
۵۶- دارای مکانی جهت درج متن درباره ما با قابلیت تغییر لوگو
۵۷- امکان معرفی اپلیکیشن ها به همراه لینک در فوتر و غیر فعال کردن آنها
۵۸- قابلیت درج متن و عنوان دلخواه برای خبرنامه در بخش فوتر با امکان غیر فعال کردن
۵۹- امکان درج ۷ شبکه اجتماعی مشهور با قابلیت غیر فعالسازی
۶۰- قابلیت برون بری و درون ریزی تنظیمات قالب
۶۱- دارای صفحه موضوعات ویژه
۶۲- امکان تعریف برگه اختصاصی برای دسته بندی ها
۶۳- امکان فعال سازی با یک دامنه
۶۴- قابلیت تعریف متن کپی رایت
۶۵- همخوانی با افزونه فرم تماس ۷
۶۶- فوتر با امکانات تغییر عالی
۶۷- جایگاه ابزارک اختصاصی برای صفحه فروشگاه
۶۸- جایگاه ابزارک برای صفحات اختصاصی
۶۹- جایگاه ابزارگ ویژه بخش بلاگ
۷۰- جایگاه ابزارگ ویژه برگه ها
۷۱- جایگاه ابزارگ ویژه بخش رسانه
۷۲- جایگاه ابزارگ ویژه صفحه محصول
۷۳- دارای تقویم شمسی در افزونه ووکامرس
۷۴- سازگاری با درگاه افزونه پرداخت آنلاین بانک ملت

لیست قیمت

آموزش ساخت مهرخاتم در فتوشاپ

مهرخاتم tvtd.ir

آموزش مختصر ساخت مهرخاتم در فتوشاپ را به ترتیب مراحل زیر دنبال کنید.

ابتدا یک فایل ۵۰۰پیکسل در ۵۰۰ پیکسل ایجاد نمایید.

یک بیضی تو پر در آن رسم نمایید و داخل آن یک بیضی توخالی با استوروک سفید ایجاد نمایید.

در این مرحله با استفاده از eraser شروع به پاک نمودن گوشه های بیضی نمایید تا از حالت یکنواخت بیرون بیاد.

پس از آن متن داخل مهر را تایپ نمایید(جهت استفاده از خط نستعلیق می توانید فونتirannastaligh را دانلود نمایید)

متن را تبدیل به عکس نمایید(کلیک راست روی لایه نوشته و Rasterize type) و سپس نسبت به جابجایی و چرخش آن اقدام نمایید.

حالا موقع اضافه نمودن طرح های سمبه و اسلیمی است و پس از آن باید لایه های متن و طرح ها را با هم یکی نمایید.

در پایان با استفاده از blending option سایه های و عمق نوشته های مهر را کامل می کنیم.

مراحل ساخت مهرخاتم

 

 

 

درباره طراح بیشتر بدانید!

درباره طراح بیشتر بدانید!

امیدواریم شغل طراحی را کمی بیشتر درک کنید!…


شما توقع ندارید
پیش‌طرح مجانی بگیرید!

چون طراحی یک پروسه جدی است و اولین مرحله آن بررسی و آنالیز پروژه شماست طبعا وقت قابل توجهی می‌طلبد. هر گونه ایده‌پردازی، پیش‌طرح و اتود پس از این مرحله اولیه زده می‌شود که آن هم نیاز به زمان مشخصی دارد. بنابراین از یک طراح توقع نداشته باشید بدون دریافت پیش‌پرداخت دو مرحله زمانگیر از پروژه شما را انجام دهد. اگر توقع دارید بررسی و آنالیز پروژه، ایده‌پردازی و اتودها به صورت تخصصی برای شما انجام شود، پس طبعا بابت زمان گذاشته شده ارزش قائل باشید، حتی اگر اتودها را نپسندیده باشید. ضمنا برای محک زدن توانایی‌های یک طراح، نمونه‌کارها و رزومه وی باید کافی باشد!


با تشکر از اینکه به طراح مراجعه می‌کنید؛

و او را به این طرف و آنطرف نمی کشانید!

می دانید که طراحان حرفه‌ای معمولا هر هفته چندین درخواست مشاوره و جلسه حضوری دارند و طبعا برای بسیاری از پروژه‌ها مشاوره تخصصی قبل از قرارداد ضروری است. این مشاوره می‌تواند به شکل تلفنی، ایمیلی، ویدئوچت، شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی و نهایتا در صورت نیاز جلسات حضوری ارائه گردد. تصمیم در مورد اینکه کدام شیوه برای شروع مذاکرات در مورد پروژه بهتر است با طراح است. اگر تصمیم بر جلسه حضوری شد، این وظیفه سفارش‌دهنده است که به طراح مراجعه کند، مگر آنکه خود طراح تصمیم دیگری بگیرد.

*طبعا اگر شما می‌خواهید موهایتان اصلاح شود یا یک دسته گل ویژه بخرید، این شمایید که به آرایشگاه یا گل‌فروشی مراجعه می‌کنید! از طرفی طراح نمی‌تواند دائما در رفت و آمد به شرکتها و سازمان‌ها جهت مشاوره رایگان برای پروژه‌هایی باشد که معلوم نیست نهایتا قراردادشان بسته شود یا نه!


طبیعی است که هر پروژه ای می تواند
رزومه خوبی برای طراح باشد!

چون همکاری با هر شرکت و سازمانی (کوچک و بزرگ) برای طراح این ویژگی را دارد که می‌تواند تجربه همکاری با آن شرکت را به رزومه خود اضافه کند و طرحش را در نمونه‌کارهایش بگذارد، این مساله بخشی از ماهیت شغل طراحی است و برای تمام سفارشات طراح این اتفاق می افتد. بنابراین از آن به عنوان یک ویژگی منحصر به فرد در پروژه خود یاد نکنید و به خاطر این مساله درخواست تخفیف نکنید! از طرفی این ویژگی برای طراحان باسابقه اهمیت خیلی زیادی ندارد.


می دانید که مساله دیزاین بسیار فراتر از
خوش‌سلیقگی است.

طراحی مجموعه راهکارهایی است که باید طراح به کار ببندد تا پیغام شما (چه مرتبط با تبلیغ یک کسب و کار باشد چه موضوعی فرهنگی داشته باشد) به بهترین و موثرترین شکل انتقال یابد. خلاقیت و ایده‌پردازی و رنگ‌بندی و ترکیب‌بندی و… همه باید در راستای هدفی باشد که مساله اصلی است. بنابراین تمام راهکارها بر اساس «اصول علمی» و تجربیات قبلی طراح پیشنهاد می‌شود و سلیقه طراح آخرین نکته‌ای است که در طراحی موثر است. بنابراین این توجیه‌ها که این طرح مطابق با «سلیقه» من نیست یا شما خوش سلیقه نیستید، توجیه‌های درست و منطقی نیستند.


اینکه طرح «یه جوریه»
هیچ کمکی به حل مشکل شما نمی‌کند!

همانطور که گفته شد راهکارهای دیزاین مبتنی بر اصول مشخصی است که بر اساس تجربه و پژوهش به دست آمده. اگر طرح یا طرح‌های اولیه طراح را نپسندیدید یا فکر می‌کنید مناسب کار شما نیست، طبعا حق دارید با طراح وارد تعامل شوید. اما تنها راه به نتیجه رسیدن دادن بازخوردها و نظرات دقیق و کاملا مشخص است. سعی کنید اول مشکلات جدی طرح را به تفکیک ذکر کنید و بعد راهکار پیشنهادی خود را ارائه دهید. تا زمانی که مشکلاتی که طراح از زبان شما می‌شنود شفاف و از نظر تکنیکال قابل بحث نباشد، طراح همچنان ممکن است سردرگم بماند. فیدبک‌هایی مثل اینکه طرح خوشگل نیست، یا باحال نیست یا یه جوریه، طراح را سردرگم‌تر می‌کند.


امضای طراح
چیزی از طرح کم نمی‌کند!

طبق عرف بین‌المللی طراح حق دارد در گوشه‌ای از طرح (از پوستر گرفته تا طرح وبسایت) امضای کوچکی از شخصیت حقیقی یا حقوقی خود به جا بگذارد. بسیاری از طراحان از همین طریق به دیگران معرفی می‌شوند و این مساله معمولا به نفع طراح است. بنابراین در صورتی که تمایل دارید آن امضا به هر دلیلی حذف شود، اولا در همان ابتدای پروژه این درخواست را مطرح کنید، دوما اگر طراح بابت حذف آن تعرفه‌ای درخواست کرد یا حذف آن را در قبال یک تعامل مطرح کرد، جا نخورید! منطقا او از منافع خود می گذرد و می تواند توقع داشته باشد شما هم کمی از منافع خودتان بگذرید!


منبع مطالب بالا کمپین من طراحم می باشد. mantaraham[.]ir

 

فروش طرح های وکتور مخصوص برش با لیزر laser cut

laser cut

طرح های برداری و وکتور بصورت پکیج ویژه افرادی که دستگاه برش لیزر دارند موجود است

با توجه به امکان کپی برداری از طرح های جدید توسط برخی همکاران طرح های جدید رو در سایت قرار ندادیم و در صورت درخواست هماهنگی تلفنی بفرمایید.

فروش طرح های وکتور مخصوص برش با لیزر laser cut

برش لیزری تکنولوژی است که در آن با لیزر مواد مختلف را با دقت زیاد ،سرعت بالا و با قدرت زیادی برش می دهد. به دلیل قطر کم لیزر، برش لیزری برش بسیار دقیقی بوده و هیچ گونه خطایی ندارد و با استفاده از طراحی های تمیز و زیبا که با ظرافت قسمت های مختلف طرح جداسازی شده باشند می توان به نتیجه برش و منحصر به فر بودن آن امیدوار بود.

دوست شهید من، شهید محمدحسین محمدخانی

دوست شهید من محمدحسین محمدخانی
(حاج عمار) فرمانده نام آور تيپ هجومي سيدالشهداع

شهیدمحمدحسین محمدخانی

از راست، نفر اول، مدافع حرم شهید «سعید سیاح طاهری»، نفر سوم، «محمدحسین محمدخانی»،
نفر چهارم، «شهید حاج حسین همدانی»، نفر اول از چپ، شهید «قدیر سرلک»
شهید محمدحسین محمدخانی از فعالان بسیج دانشجویی بود،

«محمد حسین محمدخانی» ۹ تیرماه ۱۳۶۴ شمسی در «تهران» متولد شده است. وی سال های دانش‌جویی خود را در رشته‌ی «مهندسی عمران» در «یزد» سپری کرد و از فعالان بسیج دانشجویی بود.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج دانشجویی ؛ «شهید محمدحسین محمدخانی» اصالتی یزدی دارد اما به تاریخ ۹ تیرماه ۱۳۶۴ شمسی در «تهران» متولد شده است. وی سال های دانش‌جویی خود را در رشته‌ی «مهندسی عمران» در «یزد» سپری کرد و از فعالان بسیج دانشجویی بود.«محمدحسین» مدتی قبل، داوطلبانه به یگان های مدافع حرم بانوی مقاومت در «سوریه» ملحق شد و سرانجام به تاریخ ۱۶ آبان ۱۳۹۴ شمسی، طی نبرد با «مزدوران سعودی» و «پیروان اسلام آمریکایی»، در «عملیات محرم»،  خلعت شهادت پوشید.

«شهید محمدحسین محمدخانی»، در قطعه ی ۵۳ بهشت زهرا(ردیف ۸۷؛ شماره ۱۷»، در جوار مزارِ عموی خود «شهید ولی الله محمدخانی» که از شهدای سال های دفاع مقدس است، تا روز ظهور مولایش به امانت سپرده شد.

«ولی الله محمدخانی» به تاریخ ۷ اسفند ۱۳۶۴ شمسی، در «عملیات والفجر۸» بال در بال ملائک گشود و پیکرش پس از ۱۳ سال تفحص شده و به میهن اسلامی بازگشت.

جوانی از نسلِ دومِ انقلاب اسلامی که حقِ «حضرت روح الله» را با خون خویش ادا کرد. امید که شفاعت این مدافعِ حرمِ بانوی مقاومت، حضرت زینب کبری(سلام الله علیها)، در روز حشر، شامل حال‌مان گردد. ان شاءالله

روحمان با یادش شاد
هدیه به ارواح بلندپروازش صلوات
اللهم صل علی محمدو آل محمد و عجل فرجهم

آموزش ایندیزاین

tvtd.ir ایندیزاین

جهت دریافت جدیدترین متد آموزش ایندیزاین ما ۲ راه پیشنهاد میکنیم؛

۱- دانلود از مرجع دانلود نرم افزار و آموزش ایندیزاین از طریق لینک زیر

دانلود آموزش ایندیزاین

۲- حضور در دوره های آموزش ایندیزاین بصورت پروژه محور در محل شرکت، یا دریافت فایل های آموزش ایندیزاین موجود در بانک نرم افزار شرکت از طریق ارتباط با پشتیبانی شرکت در تلگرام

ثبت در خواست دوره های طراحی با ایندیزاین و فتوشاپ

دانلود آموزش فتوشاپ

برای دانلود آموزش فتوشاپ کافیست با ما تماس بگیرید تا راهنمایی لازم در این خصوص برای شما صورت بپذیرد.

دانلود آموزش فتوشاپ از معتبرتیرین سایت و مرجع دانلود

و یا جهت خرید مجموعه دانلود آموزش فتوشاپ از طریق تلگرام به شماره پشتیبانی آمده در سایت اقدام نمایید.