سایت شرکتی میهن

سایت شرکتی میهن

سایت شرکتی میهن جزو قالب های حرفه ای شرکتی و خلاقانه دسته بندی میگردد. در یک معرفی خلاصه و مختصر اگر بخواهیم قالب میهن را خدمت شما معرفی نماییم میتوان لذت راحتی و مدیریت آسان قالب را از جمله ویژگی های این قالب اعلام نمود که بدور از پیچیدگی قالب های رایج خارجی میباشد که مدیر سایت میتوانید با توجه به محیط مدیریت فارسی قالب که منطبق با نیاز سنجی های کاربران و وبمستران ایرانی تنظیم و طراحی شده براحتی در کمترین زمان ممکن نسبت به برپایی سایت طبق دمو و تسلط کامل بر بخش های آن را داشته باشد.

  • سایت شرکتی میهن - زبان فارسی

ویژگی بارز قالب شرکتی وردپرس میهن ارائه شده امکان دو زبانه (فارسی ، انگلیسی) بودن قالب میهن است که مدیر سایت میتواند این قالب را در دو وردپرس با هسته های مختلف در دو سابدومین و یا دایرکتوری متفاوت فارسی و انگلیسی نصب و استفاده نماید. که این نیاز شما طراحان سایت و یا شرکت هایی که به طور بین المللی فعالیت مینمایند و نیاز به سایت به زبان انگلیسی دارند را مرتفع می نمایند و همچنین دیگر نیاز به خرید مجدد قالب و یا طراحی مجدد سایت نمیباشد.

با توجه به نوع طراحی و امکانات ارائه شده در قالب وردپرس میهن قابلیت چندمنظوره بودن که میتوان قالب را در سایت هایی با موضوعات و کاربری های مختلف استفاده نمود از جمله قابلیت استفاده در موضوعاتی همچون : شرکتی ، مهندسی ، تجاری ، وکالت ، پزشکی ، کارخانه های ، کانون تبلیغاتی ، شخصی ، نمونه کار ، معماری ، هنری ، سامانه پیامک ، طلا و جواهرات ، صنایع دستی ، آرایش و زیبایی و …

مدیریت کامل و تنظیمات دلخواه موجود در قالب میهن دست شما کاربران و یا طراحان وب را که میخواهید این قالب را برای مشتریان خود استفاده نمایید بسیار باز گذاشته و قابلیت های زیادی در تنظیمات مدیریت قالب قرار داده شده که دیگر نیاز به سفارشی سازی در هسته قالب نخواهید بود.

سایت شرکتی میهن در یک نگاه
نمونه ی سایت شرکتی میهن